Fysiotherapie Rijswijk

Bent u op zoek naar fysiotherapie Rijswijk die u verder helpt? Bij Osteopathie van Leeuwen bent u aan het juiste adres. Bij ons vindt u fysiotherapeuten met verstand van zaken die klaarstaan om u van uw blessure af te helpen, uw revalidatie te bevorderen, klachten te verminderen of mobiliteit te verbeteren. Kortom, uw algehele gezondheid te verbeteren. Maakt u een afspraak bij onze fysiotherapie Rijswijk of heeft u eerst nog vragen die u graag wilt stellen?

Fysiotherapie Rijswijk

Een bezoek aan fysiotherapie Rijswijk

U wilt waarschijnlijk graag weten waar u aan toe bent. Een inkijkje krijgen in een behandeling is dan wel zo prettig. Op onze site vindt u bijvoorbeeld foto’s van behandelingen zodat u hier een globaal beeld van krijgt. Toch willen we u ook graag vertellen wat er gebeurt tijdens een bezoek aan fysiotherapie Rijswijk. Hieronder schetsen wij voor u een chronologische volgorde van een typisch behandelingstraject binnen fysio Rijswijk.

Bij uw eerste afspraak zal uw fysiotherapeut met u praten over uw medische geschiedenis en de specifieke problemen waarmee u wordt geconfronteerd. Dit gesprek helpt hen om uw behoeften beter te begrijpen. Ook zal uw levensstijl worden besproken, samen met andere aspecten die van belang kunnen zijn voor uw klachten en de behandeling.

Wanneer u naar fysiotherapie Rijswijk moet?

Veel mensen vinden het spannend om om medische hulp/zorg te vragen. Ze willen het niet weten, houden zich voor dat ze geen tijd hebben of dat het tóch niet zo heel veel pijn doet; het komt allemaal voor. Daarom willen we u graag vertellen dat het géén kwaad kan onze fysiotherapie Rijswijk een bezoekje te brengen en dat er niets engs gebeurt. Het wordt u bijvoorbeeld aangeraden om onze fysiotherapie Rijswijk te bezoeken als u pijn ervaart in uw botten, gewrichten, weefsel en spieren. Dit kan door bijvoorbeeld een sportblessure zijn, maar het kan ook komen door een operatie of omdat u in zijn algemeenheid pijn heeft bij bewegingen.

Daarnaast kan fysiotherapie Rijswijk ook enorm helpen bij het bevorderen van mobiliteit en het verminderen van pijn door chronische aandoeningen zoals bijvoorbeeld artritis.

Daarna zal uw fysiotherapeut een grondig fysiek onderzoek uitvoeren om uw bewegingsbereik, spierkracht, houding en eventuele pijnlijke gebieden te beoordelen. Dit helpt hen de oorzaak van uw problemen te identificeren, maar ook een beeld te krijgen van een ‘startpunt’.

Op basis van de evaluatie én het fysieke onderzoek, stellen uw fysiotherapeut en u vervolgens samen een behandelplan op dat is afgestemd op uw doelen en behoeften. Dit kan oefeningen, manuele therapie, massage en andere technieken omvatten. Daarnaast zult u te horen krijgen hoe lang de behandelingen ongeveer zullen zijn, hoeveel het kost, of dit wordt vergoed door de verzekering of niet, wanneer u moet komen en ga zo maar door.

Dan begint eindelijk de behandeling! De eerste begint meestal ook al tijdens uw eerste bezoek. Uw fysiotherapeut zal u laten zien hoe u oefeningen kunt doen en technieken kunt toepassen om uw herstel te ondersteunen.

Contactformulier

Een afspraak met fysiotherapie Rijswijk

Maak nu uw afspraak bij Osteopathie van Leeuwen! We plannen graag een moment in voor uw eerste fysiotherapie Rijswijk. Als u nog vragen heeft voordat u een afspraak wilt inplannen, is dat natuurlijk ook mogelijk. U kunt ons bereiken voor het maken van een afspraak en het stellen van uw vragen via de contactgegevens die u op onze website vindt.